Hardtosavealife

Hej folket!
De har varit sommar ute idag, och jag är allt annat än ledsen. Dock sov jag alldeles för länge idag.Somna ganska tidigt men vakna vid en halv tre igen utav en tjej som skrek utanför fönstret, väldigt obehagligt. Stängde fönsterna då hon inte sluta. Kunde inte somna efter de så somna inte förän sju i morse. Hur som helst så ringde Mamma mig 13.23 och undra om jag var alive och att de var sommar ute. Steg upp ur sängen och ut genom dörren med schippen i förbehåll och visst var de sommar. Greppa solstolen och placera mig intill mamma som redan låg och glassa i solen. Vid fem åkte vi och handla en fin blomma till gunna för att sedan åka till henne och hälsa på, mycket mysigt. Satt ute till en halv nio sen begav vi oss hem igen. Käka snabbt och prata med Adam, sjukt kul var de att se han, happy face with a cute :)
Sen gick vi ut och gick en timma i bara linne och shorts, lovely! Var hemma vid elva tog en iskall dusch då min lägenhet är jättevarm. Har öppet alla fönster men de hjälper inte nå vidare.

Hoppas på sol imorgon igen, då ska jag mysa på gräsmatta med en bra bok i handen.



PUSS, BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0