borninthestreet


Inget konstigt alls.

Typiskt våran tur när de gäller filmhyrning. Denna gången var de ljudet på själva filmen som inte funkade. Får byta imorgon. Och jag som hade lust att se old dogs ikväll. Jaja. Nu får jag sitta här och prata med trevliga människor istället :)

Kom på en sak nu som är ganska störande. Vaknade av missat samtal ifrån Adam i morses och nu får jag inte tag på honom.

Nu ska jag läsa om behandlingar av ångestsjukdomar och depression. Älskar psykologi. Intressant är de också om hur våra hjärnor ställer till de för oss.

Jag är världens klant. När jag skulle upp för trappan så ramlar jag iförd ballerina skor helt nykter.

Pusi, BC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0