SATC2

Igår var de shopping som gällde. Dock skulle jag bara lämna in min jacka på lagning och så skulle vi handla pressent till barnen som fyller år på lördag och söndag. Fick endå med mig en klänning, en topp, ögonskugga och trosor. Klänningen är till för ikväll då de är utgång som står på schemat. Vi vet bara inte vart vi ska ut än. De lär visa sig.
Hur som helst när vi gick runt där och shoppade så ringer min telefon och killen verkar veta vem jag är men jag har ingen aning alls först men får de förklarat sen. Blev ganska långt telefon samtal, mycket trevligt.. speciellt när rösten är andra rösten även är de. Jag gillar spontana människor.

När vi kom hem blev de en promenad och svängen förbi svensson. Sen när jag kom hem gjorde jag mig iordning lite snabbt för sen var de bio med damerna som gällde, SATC 2. Den hade fått negativ kritik men jag tyckte den var mycket bättre än ettan. Ville se om den när den tog slut. Älskar du SACT? älskar du den! Mer spänning var de i den och mer humor.

När vi kom hem igen satt Jonas och väntade på mig och skrämde halvt livet ur mig. Han skulle sova här eftersom han tidigt imorgon skulle på begravning, sen skulle jag sy i nya knappar i hans kavaj. Vi låg i sängen och tjöta ett tag tills han somna. Satt uppe lite längre och fick se att en kille som jag såg på bion hade skrivit till mig på en sida, sjukt ju :) haha! Sen somna jag. Blev väckt av kill på hakan klockan halv tio av jonas som var allt annat än trött vilket jag var. Dock fick jag sätta mig att sy knappar. Håller alltid vad jag lovat.
Sen gick han vid tio och jag somna om till halv tolv. Gick ut med schippen och de hände en så himla typisk grej. Undrar varför de alltid blir så?


Nya toppen till biobesöket.

Nya klänningen som ska invigas ikväll!



Nu ska jag ta en powernap innan dejten med Hanna på systemet halv fyra. Föresten ringde jag och busa med hanna innan och sa att jag inte kunde följa med. De tyckte inte hon alls var roligt, men de tyckte jag ^^

Tjing, BC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0