Planes

Förvirrad kvinna. Man kan tro att jag är en mycket stressad människa men de är helt tvärt om. Står i köket och lagar mat och tittar ner och får se att jag har på mig ett par röda shorts med vita prickar inte alls jeans shortsen jag hade för en liten stund sen. De roliga är att jag inte minns att jag satt på mig dom men minns att jag tagit av jeans shortsen. Sen fattar jag att när jag förut tog på mig jensshortsen måste glömt att ta av mig dom röda. Ibland undrar jag vart jag lägger mitt huvud, tappar de typ på vägen hem.

Hur som helst.. sitter och får i mig middagen. Just nu känner jag mig lite stressad vet dock inte varför. Är så mycket på gång nu. Idag har jag solat en liten stund sen blev jag rastlös och sa de till mamma som är min solbästis. Vi bestämde oss för att bege oss ut på en cykeltur på 5 km. De var hett kan jag säga. På vägen hem våldgästa vi svensson och den pausen var välbehövlig. Sen börja de regna med solen i högsta hugg. Konstigt. Hoppa även in på ICA och handla grönsaker. På vägen hem kommer de två snyggingar i en saab, blegar som tusan och jag undrar lite lätt över varför man alltid ser dom på omöjliga ställen att söka kontakt på?

Ska ner till mamma strax och kolla båtresa och se om de går att boka biljetter till SATC premiären den 27, då blir de en kväll med damerna. Och imorgon ska vi kika på och hyra en stuga i en vecka på kusten i sommar, jag och mammi, sommar kvällar vid havet och pimpla vin, ta färjan över till Lysekil. Kommer bli underbart. Sen blir de förhoppningsvis Turkiet i sommar igen och den 28 Augusti drar jag och Hanna till STOCKHOLM !

Pyss, BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0