missanpassad

Hejsan. Trött är man idag, fick besök imorse. Dock inte så länge men jag kunde inte sova efter de.

Idag har jag känt mig sjukt sällskaps sjuk och ensam så försökte få tag på någon att umgås med men alla var busy. Detta är inte likt mig då jag gillar att vara ensam mesta dels.
Just nu vill jag bo i ett kollektiv. Men sen fick jag tag på syster  och jag var bara tvungen att hälsa på henne för jag sakna henne så mycket. Saknar att vara alla tillsammans. Saknar min brors sjuka skämt som man bara kan skratta åt. Sen efter syster gick jag en timmas promenad och när jag kom hem städa jag lite. Nu har jag precis lagat mat. Kom på en sak att de är ganska konstigt att jag inte är magrare med tanke på att jag äter en gång om dagen och går två timmar i rask takt.

Men nu ska jag ta på mig ta en promenad, sen ska jag bege mig till bästis och kolla på film :)


Miss, miss, miss <3

Puss, BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0