fivehours

Hej.
Jag är hemma igen. Kom hem sent på tisdag. Har inte orkat något. Har inte velat. Känns oerhört ledsamt att vara hemma igen. Vill flytta härifrån. Mitt hjärta är kvar där borta. Hur kan man ha vänner i Afrika? Inte som att ta bussen en kvart bort precis. Fem timmar är egentligen inte så lång tid men inte så att man kan ta flyget fram och tillbaka varje dag. Men dom ser inte de som konstigt. Man ses igen, spelar ingen roll om hur lång tid som gått för vänskap är vänskap och ses man är allt som vanligt. Jag vill ha dom här eller allra helst vill jag vara där. Varför är vi inte mer som dom? Känns som man känner alla utan att ens sett människan innan. Vänliga, snälla, glada, roliga, kärleksfulla, omtänksamma människor.

Jag har inte ens packat upp än. Jag vill inte. Jag vill bo i min resväska därnere. Under ett halmparasoll.

Idag har jag sett på film med mamma. Beck, den nyaste men jag somnade. Så berätta inte slutet. Sjukt trött. Man får ingen energi i detta kalla osoliga land. Visste ni att i egypten lyser solen 360 dagar aav 365. Helt otrolig.
Sen så har jag varit ute och gått två långpromenader. Tråkigt att bara sitta här hemma.

Nu ska jag skicka ett sms till Adam. Han bor 350 mil härifrån. kul med vänner på avstånd.

BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0