Donut


När hänna kom hade hon med sig fika. En sådan ovanstående. En feminim kreaktion utav homers älsklings ringar. Den var delikat! Satt ute på the balkoni och skulle boka hotell till sthlm men beslutade oss för att ringa istället så allt blir okej. Sen hör vi någon botta musiken i topp.
Hanna - De är lätt tobbe.
tittar över balkongräcket och får se tre killar i bar överkropp.
Hanna - Yäpp de är tobbe han i mitten. åh han röker! Vi skickar ett sms, varför står du naken på balkongen?
Han svarade med ett, fattar inget de måste vara G.
Men han var där iallafall fast nedanför med bilen. Hojta och sa hej så jag tror att dom i kina även kunde höra han.

Sen bestämde vi oss för att ha tacomiddag hemma hos henne. Så cykla till ICA och inhandla lite grejjer. Sen var mästerkockarna igång, jag gjorde - hackade fina lökar. Hänna gjorde- allt restrerande. Hade på mig ett par tokballa brillor men dom hjälpte inte i slutet så tårarna börja rinna iallafall.
Blev en delikat middag utomhus.

Nu är jag hemma efter att ha sett den sjuka domumentären som gick på fyran 22.40 hos mamma. Jag ville slå han lite lätt och dra han i håret och piska han hårt och intensivt!!

Nu blir de en schhöön dusch.

Haj, BC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0