Can't sleep!



Har svårt att somna, idag tänker jag för mycket och innesluten musik i öronen verkar inte funka även fast jag är ganska trött. Har ont i magen också.
Bror kom och lämna dvdn som dom filma på bårturen när vi var i Afrika. Längtar tillbaka sjukt mycket, så de gör ont i magen. Dom hade filmat när sam lyckas putta ner mig i vattnet efter några försök sen hoppar han efter tar mig på hans rygg sen sommar vi(han) ut i revet. De är bland de häftigaste jag gjort. Såg hitta nemo med, har velat se en hitta nemo sen jag var liten så. Och en manta, då vart jag livrädd. Its not bad sa sam. Sen att simma sida vid sida med ett X antal delfiner var ju en upplevelse. Hur som helst vill jag tillbaka och träffa alla speciellt sam, han är en sånn fin person. Han fastna i hjärtgropen med en gång och jag har i vanliga fall väldigt svårt att tycka om människor in på djupet och när jag väl gör de ska man ha flera hundra mil till dom. Just my luck!

Alecs var så gullig när vi blev ledsna..så sa han att man inte ska skiljas ledsna för vi ska ses igen och att hurghada kommer alltid vara vårat andra hem. Då sa sam vi får åka till sverige alecs.. men han höll inte med där för de skulle bli för kallt och att vi istället skulle komma nästa gång igen och då skulle han bjuda på nått att dricka :)



Best friend for life <3

BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0