Wanted!




samsung b3310

Ska snart införskaffa mig denna sötnos!

Idag har jag umgåtts med la familia hela dagen. Och mamma nu under kvällen med. Tittade på värsta psyko filmen förut, orphan!

Imorgon ska jag tidigt till syster med mor och vid halv fyra ska vi bege oss bort till badet och bada! Jag tror jag var en fisk i mitt tidigare liv så de passar mig perfekt!

Nu blir de en dusch och säng, säng, säng, ge mig säng säng säng tills jag vaknat och blivit en dräng!
Sen blir de väl till att lyssna på skutten om att han snart slipper titta på hans skrutt boxwer och om några dagar får en ny inspelningsbar boxer. Hade de varit min man har jag låtit honom kompensera mig med något annat.

POUSS! BC ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0