nudelpudel



Söndagsmyset är igång. Tittar på blåsningen och ska strax koka nudlar. Sen ska jag äta min antonbergs choklad med marsipan i! Fattar inte den sista blåsningen. Tycker inte alls att den var rolig. Känns lika gärna som att "sånna där" lika gärna kan ha sånna där konstiga ideér för sig.

Jag badade min hund förut innan kvälls promenaden. Han såg besvärad ut när jag efteråt skulle blåsa med min super turbo fön, pryd av guld lack och diamanter. Jag uppmuntrade med att så här blir alla fina hundar i hollywood behandlade. Men han tittade bara tillbaka och gav mig blicken (är du dum i huvudet ? För det första bor vi inte i Hollywood, för de andra vill jag inte vara en fin hund).

Imorgon fyller jag 22 år. Och vet ni vad de bästa är med de?när de börjar närma sig. Eftersom nu alla inte är snälla mot varandra som vi faktiskt borde. Kan nu alla vara lite snälla mot mig. Jag säger bara - Jag fyller ju faktiskt år imorgon! Och imorgon kommer förhoppningsvis alla bli ännu snällare. För imorgon är själva dagen. Haha jag har kört detta hela helgen med skutten så nu så sa - äh de är ingen idé du kommer väl ändå med att du snart fyller år. Precis så ska de vara ! Jag är ju endå ganska snäll jag med :)

Så ge mig ett STORT Grattis imorgon på kvisten!


PUSS, B

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

GRATTIS GRATTIS på födelsedagen!

Ha en fiiin dag!

2010-03-08 @ 09:43:44
Postat av: B

SVAR: Tack sötis :) hoppas du med får en fin dag !

2010-03-08 @ 12:51:40
URL: http://bunniiees.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Fiiin tårta du fick! Mysigt med fika ute!

Vi känner inte varandra, men jag följer din blogg

o gillar verkligen det du skriver! Smart, snygg o rolig är du! Fortsätt så! ler

2010-03-08 @ 18:23:30
Postat av: BC

Tack så mycket känner mig smickrad. Alltid bra att gör en påverkan än ingen alls :)



Ha de mys!

2010-03-12 @ 03:54:20
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0