Hugs.

Efter att syrran gått så började jag faktiskt att städa. Tog emot men sen när de väl satt fart gick de fort. Var klar vid en halv nio och då bar de av till ICA för att köpa blomster! Sen började jag pynta runt och satte upp hyllan jag målat om, blev superb! Så blev la klar för en timma sen kanske. Har nyss duschat och sitter nu och äter min glömda middag. Men de var inge gott, är varken hungrig eller sugen.

Så ska bädda ner mig i sängen och antingen läsa eller titta på en mysig film(?) Eller varför inte dregla och drömma mig bort och önska? Yeeeeeep, pratar om New Moon.

Imorgon ska jag iväg och sola med syrran, tror jag eller orkar jag de? Hur som helst kommer hon hit.

Godnattis, XX. BC ♥

Kommentarer
Postat av: Vi i Lingonskogen

Vilket fint typsnitt du har på bloggen i texten^^

2010-03-25 @ 08:58:58
URL: http://viilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0