...


Nu är snart våren här, tror och hoppas på de iallafall. Då blir de många tidiga och sena långpromenader igen.
För just nu gillar jag inte promenader i de halv våriga vädret med is och snö hittan och dittan. Ramla igår i snigelfart steg. Hur lyckas man? Så än så länge för att bli sommar fitt skippar jag godiset. Har gått ner 2 kg på en dag! Fucking amazing!!!!

Nu ska jag palta på mig kläder och bege mig ut med mor min och handla. Senare ska vi laga mat ihop och äta sen softa hemma hos henne i hennes säng framför Luftslottet som sprängdes. Somnade sist gång jag började kika på den. SÅ tråkig var den faktiskt. Mäkta besviken, med tanke hur bra dom två andra är.

tjing, BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0