du är en liten mört

Nu har jag äntligen fått i mig soppan min och ska strax rota fram lite varma sköna kläder för klockan halv sju ska jag bege mig ut på en powerwalk med min mor. Och enda anledning till att hon ska följa med är för att hon inte tror på mig att jag går så fort som jag gör, Taskmört! SKRATT!

Och när jag kommer tillbaka ska jag berätta två saker. EN sjukt rolig grejj som man bara kan råka ut för om man är min mamma och heter Bitten. Haha Omega 3 försäljaren trodde de var ett utländskt namn. Iofs ser hon utländsk ut men. Iofs kanske vi har en utländsk bakgrund med tanke på att mormor inte vet vem hennes far var. De andra är en annan grejj.

Hej svejs, BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0