A Cup Of Tea

Jag har äntligen börjat att menstruera! Jag mår bra av regelbunden menstration och den har vaklat lite. Men nu är den back on track. Dock har jag så ont i magen så de känns som att jag vill kräkas upp min frukost som bestod av endast ett ägg och en kopp grönt te.

Så idag kommer jag nog vara ganska frånvarande. Ska ligga och krypa ihop i foster ställning under täcket och titta på New moon. Fast bara till klockan två för då ska jag följa med min mor till läkaren och "Hålla handen". Fast först måste jag kamma mig säger hon.

BC.

" jag kan om du vill, och vågar om du kan"

Kommentarer
Postat av: lea

köp naproxen, det är de enda som funkar ;-)

2010-03-15 @ 15:12:30
URL: http://frokenlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0