Rubrik









Mys fredag.
Inhandlade en cola light och en magnum mandel till mor som ligger sjuk en trappa ner. Blir inget festande med släkt och vänner imorgon då alltså. Kanske bra de. Ömmar i hela kroppen min. Just nu känns de dock bra.

De är bra när bror nummer 2 är här för då lagar jag mat. Är väl ingen ensam ätare helt enkelt. En torr knäckis funkar liksom. Idag har jag haft sån kroppsvärk att jag inte orka laga mat, ja innan han kom då. Sen vid sju kom jag på att jag hade färdig mat kvar sen dagen innan. Ibland är jag inte smartare än ett får. Om dom nu skulle vara ointelligenta?
Titta på twilight, bror tyckte jag var töntig när jag försökte besrkiva känslan i kroppen när jag ser Edward första gången komma in i matsalen. - Han är ju inte ens snygg!, utbrister han. - Nej de är han inte, inte sådär naturligt snygg. Men hans sätt att vara gör han så jävla het. Eftertrakdad, lust. Hans mystik. Jag gillar mystiska, unika och speciella människor. Dom som skiljer sig ifrån mängden. Utan att vara riktiga wierdos då.

Claesdotter.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där tågspåret kommer jag ihåg att vi gick på nån gång när vi var hemma hos dig. Va kan vi vart, typ 13? och har för mig att vi smuttat på likör, haha.

2010-06-21 @ 10:59:20
URL: http://jejjsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0