street

Igår morse var en utav dom värsta morgonar jag haft. Den hamnar före morgonen som min dåvarande kille ringde och sa att han hade lust att be mig att dra åt helvete. Vaknade upp vid åtta och ingen mamma hade dykt upp. Försökte ringa men den var avstängd. Trodde de värsta. Ringer mammas bästa kompis för att höra om hon hört något. Hon sa att jag skulle ringa mammas killes mobil. Han svarar inte. Får lite lätt panik och skickar sms till syrran att hon ska ringa mig om hon är vaken. Ringer mammas kille igen och han svarar. När mamma tar luren börjar jag gråta samtidigt som jag är jättearg för att hon inte hört av sig. Hon blev med ledsen och allt hade tydligen blivit helt missförstånd eftersom hennes mob dött och hon bara hade Gills nummer.
Hur som helst blev de en lättnad. Har aldrig blivit så glad som när hon kom hem.
Försvann hon skulle jag försvinna med henne.



Hon hade med sig 2,9 kg utav mina favoriter samt en mega påse med gummibjörnar. Dom har varit en favorti sen jag var liten och åt godis för första gången. Jag blev tydligen aggresiv när mamma hade försökt ta påsen ifrån mig då hon tyckte de räckte. Och jag blev aldrig arg.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0