Splitter

Som åskan slår ner i trädet, så strömmar du ner genom mig. Smärtan du orsakar mig är outhärdlig.Jag hade inte kunnat må bättre. Du skapar känslor jag aldrig haft. Smärta möter njutning. Njutning möter smärta. Jag existerar runt dig. Aldrig känt mig mer levande och död på samma gång. Det skrämmer mig inte. Tryggare än så här har jag aldrig varit. Rädslan jag har är att jag inte längre ska påverkas av dig. Vill inte ha slutet. Vill ha ett rullande band på repeat. Spela om, om och om igen. Kan vi inte stanna upp? Bryta mönster och vara där vi är nu? Göra tvärt emot alla andra? Du är mitt mörker, mitt beroende och min längtan. De är så jag vill ha de. På avstånd men tätt intill mig. Stanna med mig och låt oss vara fel för varandra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0