snail


Denna lilla snigeln befann sig i mitt kök igår. Den kom in på en blomma.


Åh allt är så underbart. Har legat i solen hela dagen. Mys pratat med mamma. De var skönt att prata om precis allt och ingenting. Vi kan bli så sentimentala, så blev en och annan tår. Vid tre tiden gick hon in och gjorde sig iordning, jag låg kvar och somna in som en gud. Låg och halvdregla sådär på kudden ni ve. När man verkligen bara slappnar av. Med solens kyssar i nacken. Allt var prefekt. Idag är en bra dag, trots förlorat fönster.

Nu sitter jag raklång i sängen och väntar på att min lax ska bli klar. Är jättehungrig. Är de sämsta med att äta frulle. Man blir ju hungrig hela dagen sen.

Synd att de inte var onsdag idag, vill se farsan idag och inte imorgon.

Puss, skrutt.
Claesdotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0