Meetmehalfway?



Hej era Skogstomtar.
Har precis skurit kött så mina händer luktar röten älg. Usch, om de är något jag ogillar så är de rå kött doft! Och nu får jag knappt bort lukten ífrån händerna. Får typ skrubba dom med citron. De ska hjälpa emot vitlöks doft iallafall.

Mötet jag skulle ha a.n.g ett ev. nytt jobb blev uppskjutet tills imorgon. Klockan 08.30 också, do'h!

Tog en skogspromenad nu i morse sen åkte jag och handla mat. Nu ska jag äta frulle sen ska jag nog "städa" lite grann innan de blir till att verkligen behöva STÄDA. Funderar på om jag ska orka sy mina förbannade gardiner till vardagsrummet någon gång? För just nu känner jag mig trött som ett röttet kött.

Puss på låret.
Claesdotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0