Kanelbulle



Hej alla fina.

Har varit ute en stund i stadens alla hörn. Var inte alls kul att sola idag. Kan varit för att jag är så trött att jag knappt orkar lyfta ett finger och låg i solstolen och svettades som en säl i afrikas öken.

Svängde förbi Hanna på vägen hem och nu ser mina naglar ut som färgen på smurfens näsa, jettefin tycker jag :)
Och även affären och shell. Mamma skulle hyra film och jag skulle ha lökdipp. Fick syn på den "lilla" bullen och köpte med mig honom hem. Nu simmar han i min mage. Jag tycker han trivs där. Blev något piggare och något på mer bättre humör. Nu ska jag ner och käka mat och äta äpplepaj hos mamma.
Sen ikväll blir de onskvälls mys med Bestis <3

Puss på låret.
Claesdotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0