Dinopårymmen

Syrrans hund kom förbi förut när jag prata med syster i telefon. Tänkte för mig själv varför pratar jag med dig i telefon om du är här och utbrister;
- DINO är här!
- Men VA? IGEN?!
- Haha ja.
- är mamma hemma eller?
- ja hon tar in han i hundgården nu.
- ska du komma och hämta han eller?
- ja de får jag göra men är själv hemma.. Dumma hund! Kan du inte möta mig på grönområdet så springer jag snabbt?
- Jo men visst, haaaj!

Han har tagit som vana nu och komma förbi en gång i veckan:)

Dock hinner jag gå hela vägen hem till henne med en stor svart hund. Han lunka så fint vid min sida. Kände mig som en gammal man med sin gamla hund. Blev kvar i någon timma. Och nu så är jag hemma igen. Ska strax ner och sola i trädgårn.

Igår blev de vin till klockan halv två. Då tröttna jag nog eftersom de står ett mer än halvfullt glas på soffbordet. Hur som helst möblerade jag in min hästen säng på rätt plats då den stod i hallen när jag kom hem. Sov som en gudinna inatt.



Jag och Elin gick över till grannen och låna deras studsmatta lite lätt inatt. Boing boing. Sjukt kul att studsa!

Claesdotter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0