brokenwindow

Trött som en mört är jag. Fastighetsskötare Stig plinga på dörren klockan tio. Och nu plingar hans dotter. Jag orkar inte öppna ännu en gång för att säga att dom får klappa kattungarna. Tror att de är uppe i tio pling nu.
Vet inte om jag sagt de men råkade ju göra sönder mitt fönster rejält så att de gick av i gångjärnen?
Hur som, har dom varit och plockat ut de nu så de inte skulle ramla ur. Nu har jag nån spånnskiva som fönster, så länge. Känns lite som jag bor i en kojja nu, iallafall när jag befinner mig vi köksbordet. Här snackar vi  fina vyer alltså!

Mamma bjöd på frukost. Så nu är nog magen glad.


Man utanför fönster.


vem tog med mitt fönster?

Goodbye my lover, my friend.

Koja.

Nu ska jag ner och sola.

Claesdotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0