sockerbruket

Jag ligger utslagen i sängen för att min kropp är i en socker chock. Hela helgen har jag konsumerat alla olika sorters giftiga karameller som elaka företag producerat fram för att läkare senare ska få ännu mer att göra.
Godis är inte till någon nytta alls. Den gör oss sjuk och får oss att må dåligt. Kan vara till en tröst. Sen, när de är slut. Mår vi dubbelt så dåligt.

Ikväll var värst: Grillad fläskfilé, skagenröra, sallat, 2 snickers glassar, 50 cl cola light, 100 g chips och 32 gummibjörnar. Precis efter varandra.

Nu är de slut på allt onyttigt ätande. Jag känner för att bli sund och pigg nu. Ska gå in för att träna. Dock gick de inge vidare då jag inte kunde gå på en vecka efter hård träning med paolo.

Puss på mig eller som Alex skulle ha sagt, nice to meet me!
Claesdotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0