Söndag

 

Följde elskling till tåget vid halv åtta eller först gick vi till ICA. Skulle fylla på mobilen och köpa en cola light. Måste säga att min elsk gjort mig lite smått beroende. För där kan vi snacka en som knarkar cola :D Så släng er i vägen alla tönt- bloggare - som - sysslar - med - jag - e - beroende - av - coca cola - trenden! För min pojkvän e äkta vara. Dricker mellan 3 o 4,5 liter per dag. Och vaknar alltid med ett glas cola i handen. Sötis !
 
I vilket fall som helst så gick vi ju till ICA halv åtta. Tåget gick 20.13 och vi var vid tågstationen kvart i och tåget var försenat och kom typ inte förän typ halv. Var såpass frusen att jag sprang hem fort. Och de var så kallt att de gjorde ont i lungorna när jag in. Väl hemma kröp jag ner under täcket och saknar min elskling. Känns så tomt utan honom. Gör ont så tomt de är. Speciellt nu när han varit här sedan juldagen. Men förhoppningsvis ses vi snart igen. (till helgen)!

Imorgon ska jag jobba från klockan tio till klockan fem. Så ska kolla busstider nu samt så ska jag, färga bryn, måla naglarna och kolla på vilka kläder jag ev. ska ha imorgon.

Sen blir de sova blir ju att gå upp tidigt imorgon!

KISS, B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0