sensitive

SUNday

Kom in precis efter att ha cyklat till Hemköp och köpt hårfärg. Och innan dess var jag ute med Laika i 50 min. Kändes skönt. Var helt tom i kroppen när jag vaknade i morses så kände bara att jag var tvungen att gå ut och gå. Nu har de gått från att vara kall till att bli lipig. Igår när jag gick och handlade åt mamma så började jag bara lipa inne på ICA och de gick inte att stoppa heller. Fick gå undan ett slag och sen lyckades jag sluta. Vet dock inte varför de kom bara helt plötligt. Helt känslig bara. Känner mig ensam även fast jag vet att jag inte är de.

Men nu så ska vi färga mitt hår snart när mammi pratat klart med syster.

Hej, B ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0