pi

Ny design igen, jag byter design som andra byter underkläder. Men jag kan helt enkelt aldrig betsämma mig för något och de känns som jag aldrig hittar mig själv. De kanske är de som är grejen att jag inte vet vem jag är ?
Men jag känner i vilket fall som helst att jag har kommit nära nu. Nitarna och de svarta står för de hårda, olyckliga, sarkastiska och kalla i mig som dyker upp ganska ofta. Men även styrkan på något vis. Orkidén, de vita och puder rosa står för de mjuka, lyckliga, varma och lugna som finns inuti mig. Och så klart en annan styrka motsvarande den på den sämre sidan. Jag tror jag hittat min kombination av mig själv. Och jag tror att vi alla har en bra och dålig sida av oss själva. De gäller bara att ta fram den goda oftare. Men vissa människor klarar inte de och de är då de skapas onda människor. Som sagt jag tror inte vi föds som onda och ondskefulla människor. Dom föds fram ur samhället under uppväxten.

Men nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag lägga mig i mors säng och blänga på film tills dess att hon kommer tillbaka. Min vi hörs innan jag hoppar in dit.

B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0