french fries

Ikväll lyxar vi tills de och äter obrända french fries! Kände väl helt enkelt för att vara extra lyxig ikväll!

Jag började med en tiondel av garderoben sen insåg jag att jag varken hade lust eller ork. Tar de imorgon ist. Kände för att bara mysa i sängen framför tvn i en välstädad lägenhet.

Dessutom så ska jag synda idag. Jag hittar alltid på olika själ till att jag ska få äta godis fast själen till att inte göra de är livsviktiga. Men idag var mina "viktiga" själ att jag ville mysa till de lite extra i nybäddad säng + att jag faktiskt tycker lite synd om mig själv då inte mycket i mitt liv just nu fungerar. Sällskap o tröst får napparna stå för. Men men, imorgon är en annan dag.

kisses på er, B ♥


Katterna tycker också att de är mys i sängen nu. Finns föresten nästan inge bättre än mitt häst lakan sen jag vart liten. Sådär mjukt och urtvättat vet ni :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0