Closet



Hojsan! Har ägnat större delen av min dag åt manikyr, pedikyr och film. Även tvättning. Tittade på My sisters keeper. Den hade de mesta. En film som säger väldigt mycket om vad vi egentligen ska ta vara på. Även de allra minsta. Sorglig var den med. Så se den nu!

Blev dock lite besviken på mitt nya ljuslila nagellack. Hade förväntat mig mer utav de faktiskt. Blir säkert bättre med lite ringar på. Och lite solbränna!

Nu funderar jag på om jag ska antaga mig utmaningen att röjja upp min tjusiga garderob. Kan tyckas behövas. Sen vet man ju aldrig när våren intar sin plats och jag måste ha fram mina skor och väskor. Lika bra att börja tidigt. De värsta är väl att den kommer att se ut såhär tre gånger innan de ens hunnit bli vår.

Ne om man skulle börja så man blir klar innan nattens slut. Men först thai gryta !

PUSS sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0