De som göms i snö kommer upp i tö!



Sanningen hinner med andra ord alltid ifatt dig. Oavsett om de är du själv eller någon annan som kommer på dig!

Do you have any secrets ? I have lots of them!

Så himla glad över att snön håller på att töa bort. Och snälla kom inte tillbaka förän till jul!!!
Igår när jag gick ut var sånn skillnad från i förrgår i temperatur att de nästan var så att jag sprang upp och tog på mig ett par shorts och linne och började glassa runt i!  Men den vita snön och de faktum att de faktiskt bara är feb, och ett fåtal pluss grader stoppade mig.

Nu har jag städat och tvättat så tänkte bara byta rent i sängen och sen praktiskt sagt hoppa in i duschen och efter de göra mig iordning.

Vad gör ni en grå lördag som denna? Eller solen kanske lyser hos er?

Tjing puss, B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0