waltzingmatilda

Vakna för en liten stund sen. Mamma ringde jag svara aldrig. Jag tror hon ringde igen eller så var de jag som ringde upp henne jag minns inte. Hon lura mig att hon var sjuk, fast hon inte var de. Jag lurde tillbaka mycket bättre. Första gången jag kunde hålla masken :D

Dock känner jag mig ganska opepp för utgång idag. Men förhoppningsvis blir de som bäst. De brukar vara så annars iallafall!?

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på barry crocker - Waltzing Matilda.. kanske peppar mig själv med de.. haha! Känner mig som en ego alone girl som sitter ensam hemma och lyssnar på låtar som innehåller hennes egna namn och tror att de är om henne!
Lyssna på rolf harris som berättade om själva sången och insåg hur jag älskar när engelsmän säger matilda, dom betonar t och d så ^^

Idag ska jag duscha, fixa massa hår, raka, plocka ögonbryn, hitta kläder, till systemet, laga mat...

Man kan nog inte vara mer opepp än vad jag är nu..  jag vill dra täcket över huvudet och stanna där resten av kvällen.

BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0