Roadtrip



Hej mina vänner! Kom hem för en liten stunde sen. Har nämligen varit på én roadtrip uppåt landet... bara för att liksom! Hur som helst hittade jag grejer på vägen! Show you later!
Idag har varit en händelserik afton, bilen har gått 20 mil, vi stannade för att pinka på en öppen åker, jag råkade ofrivilligt strippa framför en man som inte alls var snygg, fått förklarat för mig att mitt nya gröna nagellack som jag gillar inte alls är snyggt, ätit årets första mjukglass och betalat för en cola light back och sedan gått därifrån utan en cola light back.

Kom och tänka på en sak alldeles nyss. Ni vet när man tänkt göra något planerat, lite dumt eller pinsamt så tittar man sig runt för att se så att ingen är i närheten. Jag är tvärt om.. jag gör grejen sen så tittar jag, såg någon mig? Sånn är jag. Detta konstaterade jag när jag kände doften av surt och lukta lite lätt på foten, sen blicken höger vänster, såg någon? Fast jag sitter helt ensam. Jag är en knäppgök men jag gillar'T!


BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0