less

Jag är trött som ett pungdjur, ligger utslagen tvärt emot i sängen på rygg och missbrukar lypsyl. Funderar på hur jag ska åtgärda detta? Funderar på att byta om till en mysig jogging, ta på mig dom bästa skorna att gå ut i och bara gå hela dagen för att se om jag hittar något på vägen.

Idag mår jag inte bra, igår mådde jag som bäst. Mina dagar ser ut såhär men de märks inte på mig.

Hur som helst borde jag äta innan för att vandra mina 1000 mil men inte ens de orkar jag ta mig för. Orkar bara sitta fast här eller ut och gå som en och annan zombie.

Kom med nått kul. Berätta de roligaste ni vet? Vad gör ni när ni är helt less? Just nu känns allt och alla så himla tråkigt/tråkiga. Jag klev in i gråzonen när jag vakna i morse. Nu vill jag kliva ur. Varför måste alla vara så trista och humorbefriade?



BC

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hejhej! När jag mår som du gör idag, går jag ut o går o går o går!! Den rensar tankarna tycker jag!! Köper en glass... nåt nytt smycke eller örhängen....en snygg top... sätter mig o bara ÄR. Sen unnar jag mig nåt gott till middag eller kvällsmat, köper färdigt eller handlar på vägen hem. Det blir en bättre dag imorn!!

2010-04-20 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0