hare hare näran

Hinner eller orkar inte skriva så mycket just nu. Somnade klockan sex halv sju i morses? Ja de var en kul natt iallafall. Skulle kanske påt idag igen men njjaaa... hade kunnat dra på mig kläder och dra iväg såhär men känner att jag inte orkar de. Hur som helst så kommer de uppdateras imorgon. Och hur som helst måste jag varit ett snällt troll för haren har hoppat in i min lägenhet under natten :D
Såg du haren hanna? Hanna var mitt sovsällskap inatt och tydligen har jag legat och stönat(?)(?) Undra vad jag drömde för mys? Tror jag drömde något sjukt om att jag brottades i lera med någon.

Nu blir de trubbel i paradiset!

BC


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg haren, han låg under ditt köksbord. Men jag vågade inte väcka dig ur din "sköna" dröm.. ;)

2010-04-08 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0