Brunett?

 


Kom hem för en liten stund sedan efter att ha pendlat fram och tillbaka mellan affärerna för att jag inte hittade min hårfärg jag skulle ha. Åkte förtst dit jag vet att dom har den på, men nej ingen hårfärg. Sen åkte jag till den andra affären för att se om dom hade något bättre att kompletera med, MEN ICKE! Så åkte tillbaka till samma affär ja först var på och blev så sur för att jag då insåg att jag inte skulle få den rätta färgen. Men tänkte att jag går och frågar någon. Dom kanske har undanlagt i lager? Men nej då, dom hade dom i en kundkorg med 50% på! My lucky day, till slut! Och Jonas kom samtidigt och lämnade tillbaka min hundralapp, den lilla raringen!


Körde på skönhetsvård idag. Och eftersom jag har blivit så känslig i huden så tänkte jag att Nivea har ju funnits väldigt länge och måste därför vara bra mot huden. Så de körde vi på. Sen ett värmeskydd är ett måste mot håret om man plattar och lockar som jag gör.

Så vad händer? Ska jag bli rödbrunett nu?

BC ♥


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej. Jag har oxå känslig hud, och har köpt hudvårdsgrejer på apoteket. Det funkar för mig!

Värt att testa..?

GLAD PÅSK!

2010-04-02 @ 10:02:15
Postat av: BC

Hej :) de ska jag göra. att jag inte tänkte på de dom har ju bra parfymfritt.

Jag är lite nyfiken på vem du är`? Hur gammal är du och var bor du?

kramis

2010-04-02 @ 18:05:25
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0