Vi blev kvitt min beslutsångest

Hej allihopa! De fick bli kill theory. Den va väl bra? Som alla andra ungdoms skräckisar.. fyllefester, sex och mord och slutar alltid med att de bara blir en kvar! Men budskapet var väl rätt bra. Vad skulle du gjort? skulle du döda dina vänner för att överleva? eller skulle du offra ditt eget liv för den du älskar?
Men nu kom jag helt plötsligt på att alla faktiskt inte hade gjort samma sak som "han". Fast de kanske inte var de han ville komma fram till utan bara att de fanns vissa som skulle gjort samma?
Hm?
Jaja!

Nu ska jag sova tror jag? Eller titta på film? Eller ne jag börjar med "båda" så får vi se vad jag gör?
Ska vilket fall som helst borsta tänderna min dåliga vitlöksandedräkt sen i lördags tycks inte ha försvunnit eftersom mamma gav mig kommerntaren idag - Har du ätit vitlök?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0