Vänner blir till Långfilm!

De blev soffan och vakna med the voice till klokan nio då förflyttade jag mig till sovrummet för att sova till klockan tolv.

Hörde på the voice i morses att de ska bli en film utav vänner och att de räknas med att den kommer att ha biopremiär någon gång under 2011! Ska handla om att alla "återförenas" tydligen! För i sista avsnittet så flyttar ju alla ifrån varandra och monica och chandler har ju två tvillinbebebisar. Och ross och rachel har ju lilla emelie tillsammans. Ja jag tror iallafall att den kan bli riktigt bra. Känns bra att vänner inte är över och visst känns de som man vill veta vad som hände sen? Älskar verkligen Joe, han är ju så otroligt skön. Ja så jag hoppas verkligen att de bara inte är ett ryckte och att de nu verkligen blir av för de blev ju ingen film på slutet av 2007 som de utlovades sist gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0