vaken

Hejsan på er! Har suttit och läst lite bloggar nu en stund efter att jag kommit hem från en timmas promenad! Gick upp vid nio i morse och tog en härlig lång promenad med mammi, laika och schipp såklart!

Nu ska jag äta frukost och kolla på gårdagens avsnitt av Andra Avenyn som missades igår. Sen så ska jag kolla lite på möbler och vad som kan tänkas inhandlas till min nya lägenhet, när de nu blir? Sen efter de kanske jag ev. ska röja i lägenheten lite så att M kan städa när han väl ska göra de :) Sen när mammi är klar med sin städning ska hon klippa mig. Blir dock ingen färgning idag utan anledningen att jag klipper mig denna vecka och inte nästa som var bestämt är för att jag vill inte vara nyklippt till nästa fredag. Gillar inte att vara nyklippt.


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

vad skönt med en lång promenad :-)

2009-09-16 @ 13:01:57
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Re:

Dom tvingade mig :(

Nu har jag säkert smittat ner alla!

2009-09-16 @ 16:13:48
URL: http://euka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0