Jag vill tillbaka!

Nu har jag suttit ute och solat ett tag. Men vad bortskämd man blir utav att sola solarium en halvtimma och bli brun. För visst är de himla tråkigt att sola i trädgården ? Ska man sola ute ska man ligga och glassa vid havet med en öl i handen och ligga och spana in snyggingar!
De får mig att längta tillbaka som tusan till Turiket ♥ Har ärligt talat aldrig mått så bra i hela mitt liv. Och min psykiska hälsa har ju varit dålig emellan åt. Inte nu men den har varit. Och även fast jag mår bra idag så har jag aldrig mått så bra som då, i vuxet stadium! De är svårt att beskriva hur jag mådde om man inte själv varit med om de själv. Men dom flesta jag vet som varit utomlands säger att de är precis som att stiga in i en annan värld en annan tidsdimmesion. De prata vi om med ett par kvinnor på bussen hem från turkiet som brukar åka till Turkiet tre gånger om året. Dom kände precis likadant!


Bring me back! Men nästa sommar igen då, då kommer vi tillbaka och gör turkiets gator osäkra igen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0