Bunnie tycker till!


ÄKTA PÄLS - Jag älskar verkligen päls. Finns de något mjukare och lenare? Men dock föredrar jag de när de fortfarande sitter kvar på djuret! För nu när hösten börjar inta sig går många och köper sig päls. Allt från hattar till västar. De är oacceptabelt. De borde rent ut sagt förbjudas! Hur kan man ens vilja sälja något sådant? När man vet hur djuren torteras levande? Och medans sånna med päls går och stilar går dom samtidigt där med deras hundar? Aldrig funderat på att de faktiskt kan vara dennes kusin? USCH FY SKÄMS! GO FUSKPÄLS!

SMÅBARNSFAMILJER PÅ SHOPPINGCENTRUM - Ja men hallå? Antingen så håller dom inte reda på deras ungar och låter dom bete sig hur som helst och springa runt, skrika högt och bete sig illa för att dom antagligen inte orkar bry sig. Men tänk på omgivningen som också får lida utan anledning! Eller så mesar dom med dom typ som löjliga familjen och segar som få så att vi i kön bakom får stå i kön i tio minuter i onödan?! (UNDER VISSA UNDANTAG, de finns ju vissa coola småbarnfamiljer) När jag var liten måste jag säga att mamma hade väldigt bra koll på oss. Jag var ett underbarn! Alltid lika snäll och rar :)

OÄKTA KÄRLEK - Varför vissa människor lever, bor ihop, fortsätter som vanligt och aldrig gör slut/skiljer sig fast dom har de dåligt är något jag inte förstår mig på? Och hur kan man skylla på barnen? De är fegt och oärligt mot dom själva! Ne, alla människor (NÄSTAN) förtjänar kärlek. Som jag, jag blir pigg, känner mig fräsch och allert när jag är nykär. Jag menar kan man må bättre i ett sådant läge om de är besvarat? Tror inte de! Man är ju hur lycklig som helst och de tycker jag att man borde vilja ha. Inte massa tråkigheter och slentriant!







◊  ATT VARA SINGEL I HÖSTMÖRKRET! - Fattar ni hur underbart de kommer att vara i höst vid utgång bland alla snygga hunkar som bara väntar på att få bli av med ensamheten nu när sommaren är över? Och visst finns vi singeltjejer där och tar emot gullnosarna med öppna armar. Inte sant?

VÄRMELJUS - Nu när höst mörkret börjar infalla sig och de börjar bli kallare ute tar jag fram mina värmeljus och myser till de under ett mysigt täcke framför alla bra program som börjar nu i höst igen! För visst blir de en mysigare stämning med desamma!

KILLAR SOM LUKTAR GOTT - Jag är verkligen en sådan person som älskar parfym dofter, gillar helst när de överdoseras en aning! Och killparfymer är de bästa! De får lixom hela mig att pirra till när jag känner doften av en väldoftande ung man! Så i hemlighet om jag känner att en kille luktar gott brukar jag lixom fånga upp de och drömma mig bort och smyg lukta lite, fniss.

MOGNA MÄN - Jag menar de är ju så himla mycket nu för tiden att ni unga killar skaffar äldre mogna kvinnor. Men nu är de faktiskt så att vi ungar kvinnor gillar äldre män. 25-30 är the perfect age for a guy, I guess! SO get lost plutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0