S Ö N D A G

Nu har jag precis tittat klart på TAKEN. Och oj vad bra den är! Helt klart en utav de bästa filmerna jag sett. Andra gången jag ser den och helt klart inte den sista! Så jag säger bara, har ni inte sett den måste ni se den! Spännande rakt igenom. Och jag får ståpäls av att titta på den och blir helt vild här i soffan för den är så spännande. Jag tycker faktiskt att den borde visas i varje skola för den får mig iallafall att börja tänka två gånger och att man verkligen inte ska vara naiv och lita på vem som helst. För tyvärr så kan man inte vara en godtrogen människa i dagens samhälle och tro gott om alla. Visst ska man inte heller gå runt och behöva vara rädd för allt, de mår man heller inte bra av! De jag menar är bara att man ska vara aktsam! Världen har tyvärr förändrats till de sämre i många sammanhang. För tyvärr är de faktiskt så att sådant händer i verkligheten och tyvärr alldeles för ofta och i alldeles för många länder. Utan att någon ens märker de. Då dom som sysslar med detta kanske i många fall tar sådanna kvinnor som kanske inte har någon familj eller anhöriga! Tänk även vad många kvinnor de är som försvinner som faktiskt aldrig hittas? Jag vill inte ens veta!


Men nu ska jag plocka in mysgodiset och ta på mig nått varmare och bege mig ner till mamma för att inta sängen nyduschad i hennes nybäddade säng. Hon sa till och med de att nu är du väl ren och fräsch när du kommer ner och sover här? Med ett leende på läpparna. Haha, som om jag någon gång är en skitgris mamma? (skratt)

Imorgon blir de en jogging tur med Schippon på morgonen sen efter de frukost och solning. För imorgon har jag betsämt mig för en nyttig dag! Och inget godis nu under veckan heller!


Grymt hade de varit att ha en pappi som honom!

PUSS


Kommentarer
Postat av: L*

har sett den, skitbra!!

2009-09-07 @ 00:02:02
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Fin blogg du har! Har du haft en bra helg förresten?

2009-09-07 @ 11:16:26
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: L*

Tack för din fina kommentar! det värmer:) Får se kanske åker och köper den idag? Vad tycker du?:D kram

2009-09-07 @ 12:12:43
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0