Slött

Idag har varit en fruktansvärd slö dag måste jag säga. Har inte gjort något som är värt att nämna faktiskt! Bara tittat på film och ätit skräpmat! Ska strax slänga mig i duschen och byta till fräscha myskläder igen och sängkläder! Men just nu tittar jag på ensam mamma söker så väntar till pausen, de hinner jag. Sen blir de den svenska filmen som sänds på tv4 den verkar sjukt bra! Fast egentligen har jag lust att titta på He's not that into you! Började titta dom första tio minutrarna och jag blev fast! En film helt i min smak verkar de som iallafall? För er som har sett den visst stämmer dom första minuterna fruktansvärt mycket?!

La ni märke till en sak om ni nu tittar på ensam mamma söker? Hon den mamman som är platina blond hade rosa tippar på naglarna, ops! Har hon nu då härmat kissie som var den första och enda att komma på detta? ;D hihi. Bara löshåret som fattas och den rosa mjukdressen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0