Self salvation

Jag har faktiskt inte gått och lagt mig än. Och konstigt nog så är jag inte så trött. Jag var de för ett tag sen men de har gått över. Men dock så tror jag att jag kommer att somna ganska fort endå! Haha lite skilland från igår när jag vakna vid halv fem sittandes i sängen med datan i knät. Då var jag trött! Hade säkert suttit så i nästan tre timmar!

Men nu blir de som sagt att gosa ner sig och sova några timmar.

Planer för senare:

- Sola!
- Ta en promenad med Schipp.
- Färga ögonbryn.
- Måla naglarna ( mycket behövligt vill jag lova )
- Göra sig iordning.
- städa garderoberna!
- Gå promenad med schipp igen.
- Ev. träna på gymmet ?
- Myskväll med mammsen framför Män som hatar kvinnor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0