RÄHÄSTAR

Har precis dragit i mig en räksallad! Känns som de var en bra och lätt måltid innan träningen som nu tydligen är försenad till halv sju ist. Jaja då hinner jag smälta maten och titta klart på high school musical. Men vet ni vad jag gör just nu i detta nu? Jag tänker snuskiga tankar, så snuskiga att jag kanske ska hålla dom för mig själv? En nyplockad liten godis påse :) Efter träningen? Kan de bli bättre! Efter duschen framför idol/andra avenyn/tru blood! Finns inget bättre än tisdagar! Egentligen är jag ganska dum för de är ju bara jag som bestämmer om jag ska ha den där godispåsen eller inte men på något sätt känns de som att någon har sagt till mig att jag inte ska/får.


Kommentarer
Postat av: Anna

Räksallad är verkligen jätte gott ! :)

2009-09-15 @ 17:48:30
URL: http://euka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0