No more tan?! :O

Vaknade cp trött idag. Hatar när jag är såhär seg! När man vaknar fast man lixom aldrig "vaknar". Utan beter sig som en zombie hela dagen. Kanske blir bättre om jag får i mig något att äta?
Vaknade i morse av att syster kom hem till mamma, jag låg kvar i sängen ett bra tag men gick senare upp för jag fick en sådan kramp i veckryggen! Så jag satte mig i mammas massage fotölj och nu känns de lite bättre! Ska strax iväg och sola med då kanske den gör ännu mindre ont! :) Kul vart de att prata med systra mi iallafall, de var ju ett bra tag sen nu, Kanske ska ses imorgon med? :D

Men nu ska jag strax bege mig till solariet! Got damn! De kanske måste lägga ner? Mitt favvoställe! Vart fan ska jag sola om de är så att de måste läggas ner? Anledningen till de, är för att de ska ju bli lag på att man inte får sola om man är under 18 år. Dock kanske han kan lösa de på ett annat sätt? Jag menar alla obemannade solotek kan ju inte bara lägga ner i hela sverige p.g.a Åldersgräns?!?! Ne nu tycker jag att ni löser de så att sverige slipper bli ett blekt land!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0