Morgondagen

Mellan klockan 09.00 - 10.00 gå och sola! (måste bli brun tills på fredag)

10.00-11.00 gå långpromenad med mamma och hundarna.

Mellan klockan 11-12 äta frukost slash lunch!

Mellan klockan 12-14 göra mig iordning!

UT MED DE GAMMLA IN MED DE NYA! Jag måste helt enkelt ta tag i mina garderober och skåp och få ordning och reda på grejjerna. MÅSTE också hitta kamera laddaren tills på fredag. Sen underlättar de om jag plockar iordning inför städningen på onsdag/torsdag. MÅSTE även tvätta. I really do!

Klockan 18.00 beger jag mig till träningen!

Efter Idol blir de kvällpromenaden med Schipp!



( Och om jag får lite tid över tänker jag faktiskt sätta mig ner och sy lite, har en del kläder som ska sys om och byta knappar på )




Baka, baka liten pepparkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0