Lose

Somnar nästan sittandes. Har bara sovit fyra timmar inatt. Får iofs skylla mig själv att jag satt upp till halv fem. Men satt uppe och prata med en gammal kompis på msn. Längtar tills vi äntligen ska få tummen ut och träffas. Var ett par år sen nu. Varför låter man sånt ske egentligen? Hon var min bästa vän och så roliga minnen som jag har med henne kan aldrig upprepas.

Gick iallafall upp vid halv tio? eller ja då stod syrran utanför sovrumms fönstret laddad inför morgonpromenaden. Och oj vilket underbart väder de var! Solen lyste rätt i ansiktet och klarblå himmel. Var ju bara tvungen att pallara mig upp! Som tur var jag inte sist med att vara klar, utan helt otippat mammi. Men nu känner jag mig väldigt trött. Borde inte sova eftersom jag då kommer somna bättre ikväll men å andra sidan kan jag inte hålla ögonen öppna och jag ska träna senare klockan sex. Kan ju vara bra att vara lite pigg iallafall. Dock kommer de bli ett ganska lugnt träningpass eftersom de är första gången på ett bra tag. Kan ju vara bra med en mjukstart. Fatta sen när man väl börjar hårdträna. Ska träna två gånger i veckan och ska såklart ut och motionera VARJE DAG. Ska även börja göra situps och armhävningar morgon och kväll. Här ska de hälsosamt och smalt till nästa år. Men jag är sjukt lycklig endå, jag har förlorat mina så kallade "sambokilon" alla jeans jag köpte nya i början när vi träffades får jag på mig igen stl 27 :) Så nu är man mer sporrad att gå ner ännu mer i vikt och bli mer "spänstig". A body to die for! Varför ska man ens få sambokilon? De kommer iallafall inte komma nya på ett bra tag och jag ska aldrig tillåta mig själv till de heller. Men jag tror att rör man på sig tillräckligt och äter någonlunda sund mat kan man faktiskt "fuska" Ibland sen när man nått målvikten!

Ne en film i soffan är på sin plats. Kanske sussa en timma också?

Kommentarer
Postat av: Classy

Jo visst va den, synd bara att den va slut på lagret! :/



Du har en Fototävling just nu, va gärna med om du vill :)

2009-09-15 @ 16:13:41
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vi SKA ses snart igen :) alldeles för lång tid har passerat. jättekul å pratas vid lite grann iaf ^^

2009-09-17 @ 02:15:17
URL: http://monkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0