EN ICA KASSE SENARE

Jag har gjort klart mina klädgarderober nu och jag är mycket stolt över mig själv. Jag lyckades fylla en hel ICA kasse med kläder som jag ska skänka i cointainern imorgon. Jag lovar de är stora framsteg för lilla mig som avskyr att "slänga bort" kläder. Jag menar någon gång kanske? eller den kanske blir modern igen?
Idag körde jag på nytänk: Du kommer köpa en ny om den kommer bli modern igen! Tänk på dom som faktiskt inte har några kläder och så sparar du på dessa kläder just bara för att ha dom liggandes där i flera år helt oanvända medans något barn där ute i världen fryser, fy skäms!
Och så vips hade jag en full ICA kasse.

Hann ju inte med den stora garderoben med alla smågrejer och skor. Eller jo jag hinner men jag är rätt trött så jag orkar inte. Tar de imorgon lika gärna. För imorgon ska jag nämligen städa och förbereda inför fredagen.

JAG SKA:

Hinna sola både morgon och kväll eftersom jag missade igår(tisdag) Och idag orkade jag inte mig iväg och sola igen. Så imorgon måste jag!

STÄDA! Så de är fint inför fördrickat här hemma imorgon.

Gå två långpromenader med Schipp! EV. TRÄNA!

Raka benen, noppra ögonbrynen och fila fötterna!
Tvätta håret och göra iordning de på kvällen så blir de lättare att fixa imorgon!




Ikväll: När mr pyjamasboy(kallar honom för de för att han åkte iväg i sina rutiga pyjamas byxor och hanlade på shell förut, rätt kul) kom hem vid åtta tiden hade han med sig pizza hem och jag reagerade inte utan fortsatte att rensa. Kommer han in och säger;
- jaha då hinner inte du äta pizza med mig då ;P
-Haha jodå, ska jag få pizza? :D
- mja!

Så ser jag när han öppnar kartongen att de ligger ananas på halva och han tycker inte om ananas på pizza så han hade planerat att bjuda mig innan han betällde utan att jag visste om något. Han visste väl att jag antagligen inte ätit heller eftersom jag är en slarver. Men jag tyckte de var gulligt så han blev värd en kram tycker jag :)


Ne nu ska jag gå och tvätta bort sminket och lägga mig i soffan och kika på en film och äta chips, kladdkaka, och dricka cola light  :D




Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja visst är det jobbigt att rensa ut gaderoben :p

2009-09-24 @ 09:47:31
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0