Check this out!


Bilden gör de inte rättvist för de är verkligen bubbelrosa! ;)

Har precis målat klart lilltån andra lagret. Nu ska man bara vänta på att de ska torka och de kommer nog ta ett tag eftersom att de var ett ganska "tjockt" lack. Kan vara för att de stått inne i badrums skåpet ett tag utan att ha blivit användt. Minns ni att jag prata om att jag ville ha ett bubbelrosa/mjölrosa? Som jag titta ut. Jag hade visst ett som jag glömt av. Ska dock köpa de jag planerat endå. Väldigt cute var detta jag hade iallfall. Varför har jag inte andvänt mig mer utav de i sommras? Dum me!

Finns de något tråkigare än att vänta på att nagelacket ska torka? Jag är iallafall hopplös med de. Har helt enkelt inget tålamod! Slutar jämt med att de är skaft på ett X antal ställen. Som när jag vet att jag ska gå ut måste jag sätta mig dagen innan annars ser naglarna förjä**liga ut om jag försöker samma kväll. Jag har alltid så mycket annat att göra.Så the day before har jag många förberedelser för att underlätta on the big night! Och även fast jag börjar fem timmar innan vi ska åka och de andra kanske en, två timmar innan? Så är de alltid jag som är sist klar. Minst en kvart försendad! Men fint folk kommer sist eller hur var de? Blink, Blink!

Aja,
 


Kommentarer
Postat av: Sabina

ser tjusigt ut :)

2009-09-21 @ 23:06:53
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: bloggfight

Dissar topp bloggare i sverige.



FÖRST UT: JOCKIBOI!



http://bloggfight.blogg.se/

2009-09-22 @ 00:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0