25 minuter senare

Kom precis hem från solariet! Kan säga att de lönar sig när de krånglar lite ibland. Fick en extra gratis solning och de tackar man för. Bunnie likes ♥

Men nu ska jag bege mig ut och gå med schipp, mami och laika. Sen när jag kommer hem ska jag fortsätta att sy! Satt uppe till klockan halv sju i morse och skapade! Dock blev inenting färdigt men jag har fått fram nästan en klar t-shirt, klippt ut delar till en stickad tröja och sytt klart armarna på den. Sen också klippt ut delar till en kläning. Ja vi får se hur de blir? Lagade även och sydde upp och gjorde om en hel del kläder!

Så de är väl de jag ska sysselsätta mig med idag, projekt garderob/omstukturering av kläder!

Ja just de en annan sak igår när jag letade fram alla sytillbehöt hittade jag min mp3 laddare i en sko. Lyckat va? Jag blev iallafallsuperglad nu slipper jag lyssna på musk från 2005? på bussen, jippe! Nu är de bara kameraladdaren som fattas!



Hejdå gammla mp3 som jag fick av min före föredetta pojkvän. Dock kommer jag sakna den serbiska musiken. Haha konstigt va? När vi var tillsammans hade jag någon så fruktansvärt hatkärlek till den. Nu har jag bara kärlek. Den är störtskön och gör mig glad, jag blir helt enkelt glad av "utländsk" musik. Samma när jag var i turkiet, grymt!
Så är du nu serb eller turk kan du väl hosta upp någon bra musik till mig? öppen för alla förslag ;D För jag vill nämligen ladda in lite ny musik i min nya mp3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0