X uklädnad



Kom precis hem ifrån shoppingen. Hade tänk ta bussen in med jonas men syster och L (brors tjej) skulle också åka så vi åkte in med dom istället. Så tack för att vi fick åka snålskjuts med er :)

Ska strax börja "städa" här lite. Dammsuga av och lägga på alla mattor som jag tvättat. Och även hänga en tvätt. Sen funderar jag på om jag ska sola ikväll? Har ju solat i måndags och igår. Hade tänkt att jag skulle sola idag men funderar på att vila idag och göra de imorgon. Men mamma säger att man aldrig ska sola samma dag. Jaja jag får se hur jag gör.

Idag blev de iallafall lite mer än vad jag hade tänkt. Skulle bara köpa "utklädnad" till imorgon. Men blev lite till:

- Klänning till min uklädnad för imorgon.
- Kanin öron och svans samt rosett.
- Linne med döskalle tryck.
- Transparent blus.
- Klänning med dragkedja hela vägen fram. vadå lätt att bli av med kläderna? :O


Sen funderar jag på om jag ska måla naglar och raka mig där de ska rakas idag eller om jag ska göra de imorgon! Gör nog de imorgon så går dagen fort till kvällen. Ska även till systemet imorgon :D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ebba

Härligt mathilda ! ;) Är du på G lr ?

2009-10-28 @ 15:25:28
URL: http://stringtrosa.blogg.se/
Postat av: Ebba

klart jag är peppad :) vi ska väl bara sy klart dräckterna, för dom är ju inte klara än ;) haha

2009-10-28 @ 19:01:21
URL: http://stringtrosan
Postat av: Ebba

klaart jag är peppad :) det är bara dräckten som ska bli klar. ;) haha

2009-10-28 @ 19:02:50
URL: http://stringtrosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0